Regulamentul oficial al Campaniei Philips Sonicare (denumita in continuare „Giveaway” sau „Campania”) 

15.01.2025-30.01.2025

 1 ORGANIZATORUL CAMPANIEI 

  1. Organizatorul campaniei Philips Sonicare (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL, societate romaneasca cu sediul in Bucureşti, sector 6, Str. Rosia Montana, nr. 2, bl.01B, sc.2, et 9, ap. 72, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/1557/2012, cod fiscal 29756674, care se va ocupa de implementarea si derularea activitatilor Campaniei.
  2. Giveaway-ul se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Giveaway-ului, de a opri Giveaway-ul in orice moment al acestuia, de a schimba regulile de participare, dar avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial pe pagina oficială de Facebook: Centrul de Implantologie Dental Excellence.
  3. Organizatorul nu are nicio afiliere cu platforma pe care se desfasoara campania.

 2 TEMEIUL LEGAL. PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

  1. Prezentul Giveaway se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
  2. Perioada de desfasurare a Campaniei este 15.01.2025-30.01.2025 (inclusiv ora 23:59). Dupa data incheierii, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Giveaway-ului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada de Giveaway pe parcursul derularii acestuia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public pe pagina de Facebook (Centrul de Implantologie Dental Excellence).
  3. Giveaway-ul este organizat si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei prezentului Regulament si este accesibil oricarei persoane fizice cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii, cu domiciliul in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”).

 3 DREPTUL DE PARTICIPARE

  1. Nu sunt eligibili a participa la Giveaway angajatii Dental Excellence si angajatii agentiilor implicate si nici membrii familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
  2. Pentru a participa la Giveaway, participantii trebuie sa îndeplinească  cumulativ urmatoarele condiții: sa aibă vârsta de minim 18 ani impliniti la data inscrierii; sa aiba domiciliul stabil pe teritoriul Romaniei; sa detina cont pe https://www.facebook.com/ (in cazul in care participantul nu are creat cont de Facebook, isi poate crea unul in mod gratuit accesand site-ul https://www.facebook.com/); sa respecte prevederile prezentului Regulament si sa urmeze pasii mentionati in Sectiunea 4.
  3. Participarea implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

 4 MECANISMUL CAMPANIEI

  1. Un participant unic („Participantul”) este identificat pe baza contului de Facebook. Pentru a intra in Campanie, Participantul trebuie: sa detina un cont de Facebook propriu; sa se inscrie in Grupul de susținere Dental Excellence – Împreună pentru o dantură fixă! (https://www.facebook.com/groups/498996512759940) sau sa fie deja inscris; sa dea like la postarea cu Giveaway-ul din grupul de Facebook; sa raspunda intr-un comentariu la intrebarea „Cât de mult ți-ar schimba viața tratamentul cu dantura fixă pe implanturi?”  la postarea cu Giveaway-ul din grupul de Facebook.
  2. Participarea este complet gratuita.

 5 PREMIILE CAMPANIEI

  1. In cadrul acestui Giveaway, Organizatorul, ofera premii constand intr-o periuță electrică Philips Sonicare 4300 ProtectiveClean.
  2. Valoarea totala a premiilor este de 399,99 lei (TVA inclus).
  3. Un Participant are dreptul sa castige un singur premiu pe intreaga durata a Campaniei.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida castigatorii care au mai castigat in cadrul campaniei un premiu chiar daca acestia au fost desemnati castigatori. In aceasta situatie premiul va ramane in posesia Organizatorului.
  4. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor  individuale provenite din campanii promotionale, daca acesta este datorat, conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.
  5. Nu se acorda contravaloarea in bani pentru premiile din prezenta Campanie.
  6. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei.
  7. Procedura de acordare a premiilor si de validare a castigatorilor este prezentata la sectiunea 6 din prezentul Regulament.
  8. Refuzul unui castigator de a primi premiul inseamna ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului. Odata comunicata intentia, participantul nu poate reveni asupra deciziei. In cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, un castigator va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a actiona conform explicatiilor din sectiunea 6 din prezentul Regulament.

 6 ATRIBUIREA PREMIILOR CAMPANIEI

  1. Desemnarea castigatorilor se va face astfel: La finalul campaniei, a doua zi dupa incheierea concursului (31.01.2025) se vor centraliza comentariile care respecta regulamentul, in ordine cronologica (conform algoritmilor Facebook) si se va extrage un castigator aleatoriu.
  2. Nu se vor acorda premii daca: In cadrul campaniei nu exista comentarii participante. Premiile care nu se acorda in cadrul campaniei raman in posesia Organizatorului.
  3. Pentru ca un Participant castigator sa fie validat, trebuie sa indeplineasca toate conditiile prevazute in prezentul Regulament.
  4. Pentru a fi validat, castigatorul este rugat sa trimita printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook oficiala (Centrul de Implantologie Dental Excellence) cu urmatoarele: nume, prenume si un numar de telefon pentru a fi contactat in vederea ridicarii premiului. Premiul va fi ridicat exclusiv din cadrul Centrului de Implantologie Dental Excellence, din Str. Iordache Golescu, nr. 17, sector 1, București, în maximum o săptămână de la anunțarea câștigătorului. Data și ora la care se va înmâna premiul vor fi agreate de comun acord.
  5. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator si nu are nicio obligatie in cazurile, dar fara a se limita la, date furnizate de consumator nu corespund cu cele furnizate pe Facebook in mesaj privat/cele comunicate telefonic, datele nu sunt corecte si astfel Organizatorul nu poate lua legatura cu acesta.
  6. Dupa validare, castigatorii vor fi informati prin TAG la postarea giveaway-ului de pe Facebook despre modalitatea de a intra in posesia premiului castigat.
  7. Premiul va fi ridicat de castigator din incinta Centrului de Implantologie Dental Excellence, în maximum 7 zile de la anunțarea câștigătorului. Publicarea numelui castigatorilor si a castigurilor acordate se va realiza in conformitate cu obligatiile impuse de prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 7 RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI

  1. Imposibilitatea castigatorului si/sau a persoanelor care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.
  2. Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.
  3. Organizatorul nu este raspunzator de erorile de conectare a platformei Facebook, incluzand dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului, pierderile, intarzierile sau orice alte probleme de participare la Campanie, cauzate de erori pe platforma Facebook sau de providerul de Internet sau de conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa participe in Campanie.
  4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si de a invalida (in cazul unui castig) participantii cu intentie de frauda. 

 8 MINORII SI PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

  1. Persoanele sub 18 ani nu au dreptul sa participe la Campanie. Castigatorul isi asuma raspunderea pentru toate informatiile pe care le furnizeaza Organizatorului. In momentul ridicarii premiului, informatiile furnizate de catre castigator trebuie sa corespunda cu datele de pe actul de identitate prezentat la ridicarea premiului.

 9  DATELE CU CARACTER PERSONAL

  1.  Organizatorul, in calitate de operator de date cu caracter personal inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu nr. 11931, prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, in scopurile urmatoare  organizarea campaniei, respectiv a extragerii; desemnarea si validarea castigatorilor; acordarea premiilor catre castigatori;
  2. Datele cu caracter personal prelucrate de Organizator in scopul mentionat in prezenta vor fi pastrate cat este necesar, pentru procesul de premiere.
  3. Daca se initiaza o masura legala Datele cu caracter personal pot fi pastrate pana la finalul acestei actiuni, inclusiv eventualele perioade de recurs, iar apoi vor fi sterse sau arhivate, conform prevederilor legislatiei aplicabile.
  4. In principiu, Datele cu caracter personal vor fi pastrate de Organizator pe durata solicitata sau permisa de legislatia aplicabila. Ulterior, Organizatorul va elimina/sterge Datele cu caracter personal din sistemele si evidentele sale si/sau vom vor fi luate masuri pentru a le anonimiza, astfel incat participantii castigatori sa nu mai poata fi identificati in baza acestor date. Datele cu caracter personal vor fi sterse dupa 6 luni de la incetarea promotiei, cu exceptia situatiei in care prevederile legale impun pastrarea acestora pentru o perioada mai lunga.
  5. Organizatorul garanteaza respectarea confidentialitatii datelor cu caracter personal. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, consumatorii inscrisi in campanie si castigatorii premiilor Campaniei sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa fie prelucrate conform celor de mai sus.
  6. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti decat in urmatoarele conditii: a) catre tertii colaboratori (furnizori de produse sau prestatori de servicii) implicati in organizarea campaniei sau acordarea premiilor, sub conditia existentei unui acord scris intre Organizatori si acesti terti, pentru stabilirea conditiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal. b) catre autoritati, conform obligatiilor impuse de legislatia in vigoare.
  7. Numele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor putea fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost modificata ulterior/republicata.
  8. Organizatorul poate solicita Participantilor/Castigatorilor premiului oferit in cadrul acestei Campanii acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de domiciliu si imaginea lor. Pentru a-si exprima acordul in acest sens, Participantii/Castigatorii vor semna o declaratie in care vor fi cuprinsi, in mod expres si neechivoc, termenii acestui acord.
  9. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE urmatoarele drepturi:
  10. Dreptul de acces: dreptul de a i se comunica, la cerere, daca datele cu caracter personal sunt prelucrate, si daca da, dreptul de a solicita accesarea acestora. Informatiile includ, printre altele, scopul prelucrarii, categoriile de date cu caracter personal afectate si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le-au fost divulgate sau le vor fi divulgate datele cu caracter personal; dreptul de a obtine o copie a datelor cu caracter personal prelucrate. Pentru copii suplimentare, Dental Excellence este indreptatita sa perceapa o taxa rezonabila, in baza costurilor administrative.
  11. Dreptul la rectificare: dreptul de a obtine din partea Dental Excellence rectificarea datelor cu caracter personal incorecte; in functie de scopul prelucrarii, dreptul de a completa Datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declaratii suplimentare.
  12. Dreptul la stergere („dreptul de a fi uitat”): dreptul de a ne solicita sa stergem datele cu caracter personal.
  13. Dreptul la restrictionare: dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor cu caracter personal. In acest caz, datele respective vor fi marcate si pot fi prelucrate de noi doar in anumite scopuri.
  14. Dreptul la portabilitatea datelor: dreptul de a primi datele cu caracter personal care ne-au fost furnizate de catre participant, in format structurat, comun si care poate fi citit de aparate si dreptul de a transmite aceste date unei alte entitati fara obiectii din partea noastra.
  15. Dreptul de a obiecta: Participantii au dreptul de a obiecta, pe motive legate de situatia fiecaruia, in orice moment, fata de prelucrarea datelor cu caracter personal care ii priveste si pot solicita Dental Excellence sa nu mai prelucreze acele date cu caracter personal. Daca Participantul are dreptul la obiectie si il exercita, Dental Excellence nu va mai prelucra datele cu caracter personal in scopul respectiv. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat in special daca Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara pentru formalitatile aferente incheierii unui contract sau pentru indeplinirea unui contract deja incheiat.
  16. Drepturile de mai sus pot fi limitate in baza legislatiei nationale aplicabile privind protectia datelor. Dental Excellence, in calitate de organizator, ramane punctul de contact central in vederea exercitarii acestor drepturi.
  17. De asemenea, clientii au dreptul de a formula o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
  18. Orice intrebari cu privire la protectia datelor pot fi adresate catre Dental Excellence la  adresa de e-mail contact@dentalexcellence.ro. 
  19. Informatii suplimentare referitoare la modul de derulare a campaniei pot fi solicitate prin intermediul contact@dentalexcellence.ro. 

 10  FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
  2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat deraspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1380 si 1634 Cod civil. Organizatorul daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 11  LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romanecompetente de la sediul Organizatorului.
  2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la urmatoarea adresa Str. Iordache Golescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, in atentia Departamentului Marketing, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii castigatorului/castigatorilor care se considera lezati in vreun fel. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in considerare vreo contestatie.
  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
  4. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 12 REGULAMENTUL OFICIAL

  1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.