Fast & Fixed

Fast & Fixed – a doua sansa de a zambi

Dragii nostri pacienti bunici ajung de obicei in pragul varstei de 60-70 de ani cu un numar mic de dinti sau fara niciun dinte. Uneori pierderea dintilor poate aparea si la o varsta mai tanara la pacientii cu probleme parodontale sau cu situatii complexe netratate.

Mai mult

Contribuie la sănătatea dinților copilului tău

Mulțumirea și satisfacția zilnică de care se bucură un părinte sunt conferite de zâmbetul frumos și sănătos al copilului său. Un astfel de zâmbet este, totodată, o dovadă a grijii acordate dințișorilor acestuia.
Mai mult

Aparatul dentar – calea către un zâmbet frumos

Bucuria fiecărui moment din viața unei persoane trebuie să fie întotdeauna însoțită de un zâmbet frumos și sănătos. Însă, sănătatea și estetica dinților tăi depind de propriile decizii atunci când vine vorba de metodele de îngrijire ale acestora.

Mai mult

Sensibilitatea dentară – o afecțiune frecventă

De câte ori nu te-ai plâns că trebuie să renunți la băuturile cu gheață sau la dulciurile preferate din cauza disconfortului creat la nivelul dinților tăi? De cele mai multe ori ai ales să ignori problema, fiindcă, aparent, nu prezenta riscuri care să te pună pe gânduri.

Mai mult

Parodontologie. De la gingia inflamată la pierderea dinților

Ce înseamnă parodontologia?

Parodontologia este ramura medicinei dentare care se ocupă cu profilaxia, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor parodonțiului marginal, în contextul afecțiunilor buco-dentare și sistemice, conform definiției date de Centrul Național de Perfecționare în Domeniul Sanitar București.