Contribuie la sănătatea dinților copilului tău

Mulțumirea și satisfacția zilnică de care se bucură un părinte sunt conferite de zâmbetul frumos și sănătos al copilului său. Un astfel de zâmbet este, totodată, o dovadă a grijii acordate dințișorilor acestuia.
Mai mult

Aparatul dentar – calea către un zâmbet frumos

Bucuria fiecărui moment din viața unei persoane trebuie să fie întotdeauna însoțită de un zâmbet frumos și sănătos. Însă, sănătatea și estetica dinților tăi depind de propriile decizii atunci când vine vorba de metodele de îngrijire ale acestora.

Mai mult

Sensibilitatea dentară – o afecțiune frecventă

De câte ori nu te-ai plâns că trebuie să renunți la băuturile cu gheață sau la dulciurile preferate din cauza disconfortului creat la nivelul dinților tăi? De cele mai multe ori ai ales să ignori problema, fiindcă, aparent, nu prezenta riscuri care să te pună pe gânduri.

Mai mult

Parodontologie. De la gingia inflamată la pierderea dinților

Ce înseamnă parodontologia?

Parodontologia este ramura medicinei dentare care se ocupă cu profilaxia, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor parodonțiului marginal, în contextul afecțiunilor buco-dentare și sistemice, conform definiției date de Centrul Național de Perfecționare în Domeniul Sanitar București.
Mai mult

Este implantul dentar o soluție de tratament potrivită?

Dacă dinții lipsă reprezintă problema care vă afectează calitatea vieții și soluțiile de tratament încercate până acum nu și-au meritat efortul și banii, vă propunem să începeți o discuție cu unul din medicii stomatologi din cadrul Clinicii Dental Excellence, care va decide dacă implanturile dentare sunt o opțiune pentru dumneavoastră.
Mai mult

Tratamentul ortodontic, o soluție eficientă pentru estetica facială

Indiferent de contextul în care vă aflați sau vă desfășurați activitatea, ingredientul principal în dialogul cu ceilalți este conferit de cele mai multe ori de un zâmbet frumos și sănătos. Un zâmbet atrăgător din punct de vedere estetic îi va transmite interlocutorului o stare de bine, precum și o deschidere către subiectele puse în discuție.
Mai mult

Câștigă un zâmbet de la copilul tău

La clinica stomatologică Dental Excellence aveți posibilitatea realizării tratamentelor de ortodonție pentru copii. Într-o atmosferă calmă și în același timp prietenoasă copiii beneficiază de cele mai bune soluții pentru dințișorii lor. Părinții primesc susținere informațională cu privire la afecțiunile stomatologice, dar și consultanță pe teme practice, cum ar fi deprinderile dăunătoare.