dentist
Zâmbetul

Urgenţe stomatologice – unde te duci în Bucureşti, ce trebuie să ştii?

20 Aug 2018 Sanatate

“Urgent” poate fi înţeles diferit, în funcţie de fiecare persoană în parte. De aceea, urgenţa stomatologică este subiectivă şi reprezintă punctul maxim în care un pacient se simte copleşit de disconfort. Din cauza fricii de medicul dentist, foarte multe persoane amână controlul stomatologic, iar în toată acea perioadă afecţiunea existentă se poate agrava.

Indicat este să vizitezi medicul ori de câte ori resimţi o neplăcere la nivelul cavităţii bucale, pentru ca orice problemă să poată fi tratată încă din faza incipientă.

Exemple de urgenţe stomatologice

La baza unei urgenţe stomatologice stă de cele mai multe ori durerea. Există însă şi situaţii care nu prezintă durere, care netratate pot produce daune permenente sau pot implica tratamente ulterioare mai complexe şi mai costisitoare. Apelează cu încredere la medicul stomatolog atunci când depistezi o situaţie neobişnuită la nivelul cavităţii bucate. Îţi prezentăm în continuare o listă cu cele mai frecvente urgenţe stomatologice cu care pacienţii se confruntă.

Traumatisme dento-alveolare – în aceste situaţii, pacienţii au suferit un traumatism din care a rezultat fractura unui dinte sau chiar îndepărtarea lui din alveolă.

Fisuri şi fracturi ale coroanei dentare – camera pulpară poate fi expusă şi va apărea durerea. De asemenea, în funcţie de noua formă a coroanei, se pot produce leziuni ale limbii, ale mucoasei obrajilor sau ale buzelor.

Abcesul – acesta se prezintă sub formă de inflamaţie locală, la nivelul rădăcinii sau gingiei dintelui. În funcţie de evoluţie, poate cauza durere sau chiar afecţiuni ce necesită extracţia dintelui.

Pulpita acută – aceasta este destul de dureroasă când este netratată şi se manifestă prin hipersensibilitate la cald sau rece, durere pulsantă şi umflatură. Necesită tratament de canal, pentru a putea calma zona.

Mobilitatea unui dinte – în această situaţie, nu trebuie să amâni vizita la medicul dentist şi trebuie să eviţi mestecatul pe dintele respectiv.

Plombă căzută – de multe ori acest fapt poate produce leziuni la nivelul ţesuturilor moi din cavitatea bucală, dar poate afecta în timp şi nervul.

Rezolvarea urgenţelor stomatologice la DentalExcellence

Medicii noştri îţi vin în sprijin cu cele mai moderne şi rapide tratamente. Indiferent de simptome, diagnosticul va fi pus în cel mai scurt timp, pentru a-ţi putea oferi tot ajutorul de care ai nevoie. Vei beneficia de cea mai bună îngrijire stomatologică şi îţi vei recăpăta zâmbetul pe buze.

Lasă în urmă teama de medicul dentist, deoarece la Dental Excellence vei descoperi personal amabil, prietenos, specializat şi orientat către confortul şi satisfacţia pacientului.

Recomandarea noastră este să acorzi o atenţie deosebită igienei orale si vizitelor la dentist, pentru a te bucura de dinţi frumoşi şi sănătoşi. Putem dezvolta împreună o relaţie pe termen lung, în care vom avea grijă ca dantura ta să se afle într-o stare de sănătate foarte bună.

Nu ezita să ne contactezi pentru urgenţe stomatologice sau de fiecare dată când sesizezi prezenţa unor simptome neobişnuite. Îţi stăm la dispoziţie la numărul de telefon 0727 773 550 sau pe www.dentalexcellence.ro.